marți, 24 martie 2015

Intalnirea cu Vintu

     Acum vreo 2 luni, Sorin Ovidiu Vintu anunta ca isi cauta 10 oameni pe care sa-i invete business. Sa fac bani e unul dintre obiectivele mele asa ca n-am ratat ocazia si m-am prezentat la intalnire. Eu si alti 5 baieti in camera cu Vintu. Vine randul meu sa ma prezint.
Eu (razand pentru a scapa de trac): Salutari, sunt Alex, am 32 de ani, dimineata sunt curier postal, castig 7 milioane, imi place actoria si am venit aici sa invat sa fac bani.
Vintu: Da' de ce razi, crezi ca vreau sa ma casatoresc cu tine?
Eu: Nu stiu, vreti?
Vintu (facandu-si cruce): Doamne fereste!!!... Esti casatorit?
Eu: Nu.
Vintu (razand): Pai la banii tai ce dracu femeie sa stea cu tine?! Si cu actoria tine-o ca pe un hobby, niciodata nu vei ajunge vreun mare actor. Ai vreo idee de afacere?
Eu: Aaa!... nu.
Vintu: Si nici n-o sa ai vreodata. Angajeaza-te pe 500 de euro si ai rezolvat problema.
     Apoi imi amintesc ca am o idee, i-o prezint, o dezbatem si imi zice s-o fac, doar ca nu-i un business, ci o sursa de venit in plus in anumite perioade. Urmeaza o discutie despre diverse carti citite, apuc sa mai zic si aici cateva prostii.
Vintu (catre ceilalti): Asta e in stare sa-si dea si ultimul ban din alea 7 milioane sa se faca placut de altii. (catre mine) Prietene in afaceri tre' sa fii lacom.  
Eu: Da' eu sunt lacom.
Vintu: Esti pe dracu!!! 
Vintu: Prietene te pot invata 2-3 escrocherii daca vrei, dar nu te pot invata business, nu-i pentru tine. Uite ce e, esti fermecator, dar afacerile pur si simplu nu-s in menirea ta.
Eu: Va respect parerea, dar nu-s de acord cu ea, eu cred ca pot sa fac afaceri cu succes.
Vintu: Poti sa te pisi pe parerea mea, iti spun ceea ce cred. Din pacate nu te pot ajuta.
     Omul nota numele fiecaruia dintre noi si numarul de telefon fiind dispus sa ofere sprijin, exceptia fiind eu. Una peste alta am ras si ne-am simtit bine cu totii, timp in care au vorbit si ceilalti baieti, unii dintre ei cu business-uri in miscare, altii cu idei de afaceri si eu cu convingerea ca sunt pe calea mea spre victorie. 


Un comentariu:

  1. Vintu a supt ideile de la toti pentru ca bani are si le-a evaluat apoi va face un complicat proces de semnare contracte ce va duce la toti aia falimentul si preluarea afacerilor. Nu ai pierdut nimic ! Daca ai sa-ti aduci aminte cine erau ceilalti si ce afaceri au pus pe masa si ai sa-i cauti peste citiva ani sa vedem daca imi vei da dreptate sau nu.

    RăspundețiȘtergere